Jak přimět otce k placení

02.12.2011 15:28

Máte nějaký návrh, nápad, představu, jak by mělo fungovat vymáhání alimentů, kdyby jejich neplacení nebylo trestným činem? Ne ve všech státech Evropy chodí otcové neplatiči do vězení - víte, jak to funguje jinde? 

Diskusní téma: Jak přimět otce k placení

Alimenty

Datum: 15.07.2015 | Vložil: Lada Wertheimová

Dobrý den jmenuji se Lada je mi 18 náct let a můj otec !!! František Wertheim mi už od malička neplatí alimenty už když jsem se narodila matka dala navrh na alimety a už to bylo soudně má platit 1000kč mšsičně ale ani jednou to nechodilo ted je mi už 18náct let a já po něm chci ty alimenty zpětně !!! je to velký dluh jak to mám udělat ???

Pracovní tábor

Datum: 05.12.2011 | Vložil: Alexandra

Pro neplatiče výživného bych zřídila pracovní tábory kam by odcházeli napevně stanovenou dobu podle výše dluhu na výživném.
Zároven bych jim ale neupírala možnost se postarat o rodinu (příklad:manželka je nemocná,je potřeba se postarat o děti,šup mazej se starat,rodiče potřebujou dříví na zimu poklusem o víkendu dělat dřevo...atd...) V těchto táborech by měli normální mzdu ze které by odváděli část na placení dluhů,běžného výživného a část by se jim ukládala a posílala rodině....

Pokud by tohle nepomohlo,tak už mě napadá jen malej dvorek a dlouhej bič :)))

Re: Pracovní tábor

Datum: 07.12.2011 | Vložil: Soňa

Tak vím, že tohle v jedné nedaleké zemi funguje. Ne s těmi odchody domů, ale pracovní tábory tam jsou. A taky je tam ta možnost, že soud mu přidělí práci, kde si vydělá, bydlí doma a pracuje tam, dokud nezaplatí. Je to "primusová" nevím co, to ještě musím zjistit, a ověřené to taky nemám. A co že je to za úžasnou zemi? Ukrajina. Tady by snad stačilo, aby neplatiči dostávali práci přednostně, ten můj rozhodně pracovat chce. A není kde.

Přidat nový příspěvek